Baixada de la Seu, 3 bxs. Tel

Venda de productes de l’hort de Càritas

Com segurament ja sabeu, des de Caritas arxiprestal promovem, entre altres projectes, un projecte d’inserció socio-laboral anomenat Activa’t. Una de les activitats consisteix en la formació per adquirir els coneixements necessaris per poder gestionar un hort de producció ecològica. Alguns dels participants tenen capacitats per començar a gestionar l’hort de forma que ja produeixen alguns excedents. Els productes s’han obtingut sense fertilitzants químics ni tractaments fitosanitaris agressius. Estem segurs que si accediu a tastar-los en sabreu apreciar les seves qualitats i de pas ajudareu a aconseguir la finalitat del projecte que és facilitar la inserció socio-laboral de les persones participants en totes les seves dimensions humanes.

No hi ha gran varietat de productes, però podem garantir que són de temporada i de proximitat. Dues qualitats molt ben valorades en la millora desitjable dels nostres hàbits alimentaris i de consum. Es tracta d’una relació directa entre productor primari i consumidor final.

Els podreu trobar, pagant un preu just directament als productors, al local que tenim cedit per a les pràctiques del projecte Activa’t, que es troba a la Plaça Hospital núm. 11 de Manresa, i restarà obert de les 10 del matí a 2/4 d’una del migdia de cada divendres, fins a nou avís.

Aquest setmana podreu trobar enciams de dues varietats, cebes tendres, i bledes.

Que vagi de gust.