Curs d’anàlisi del Mercat de treball i orientació laboral

En el marc del Programa d’Acompanyament Sociolaboral, Càritas Manresa imparteix cursos d’anàlisi del Mercat de Treball, Desenvolupament de Competències Clau per a l’Accés a l’Ocupació i Tècniques de Recerca de Feina.

Per tal d’adquirir els coneixements de la manera més pràctica possible, es compta amb l’experiència de responsables de Recursos Humans de Diverses empreses que poden explicar com realitzen els processos de selecció i quines són les competències que tenen en compte a l’hora de contractar una nova persona per al seu equip.

Aquesta setmana ens ha visitat la Sra. Ester Crusellas, cap de RRHH de la Fundació Sant Andreu Salut, empresa molt important de la ciutat dedicada a l’atenció a persones amb més de 450 professionals.

El curs, amb una durada de 30 h, va començar el passat 7 de juliol i acabarà el 6 d’agost. Hi participen 14 persones amb moltes ganes de continuar creixent i avançant en el seu itinerari laboral.