Corpus 2022. Som el que donem. Som amor

El lema de la campanya d’enguany és “Som el que donem. Som Amor”.

Construïm una Església que somia. Som una comunitat responsable, compromesa, que s’atreveix a somiar amb totes les conseqüències. Comunitat que no es queda al món dels desitjos, sinó que decideix portar els seus somnis al terreny de la vida; que no somia per fugir de la realitat, sinó per transformar-la.

Celebrem el Dia de la Caritat amb unes dades alarmants: gairebé 1 de cada 3 persones es troba en situació de pobresa, 1 milió de persones no té un habitatge digne per viure, i 97.000 llars tenen tots els seus membres a l’atur. La situació no és fàcil però, gràcies a Déu, darrere de totes aquestes dades hi ha persones que vetllen per millorar la vida dels qui més ho necessiten. Com la Laura, que ofereix esperança a través del voluntariat, o en Martí, cooperant internacional de Càritas que dona el millor de si mateix per crear un món amb més pau, o la Clàudia, que ofereix consol a qualsevol persona en situació de vulnerabilitat que acudeix al seu despatx. Tot i que tinguin un nom concret, es podrien dir Esperança, Pau o Consol, perquè al final, som el que donem. El que ens fa realment extraordinaris, el que realment parla de nosaltres, és el que compartim amb els altres.