Baixada de la Seu, 3 bxs. Tel

Conveni amb el Gremi d’instal·ladors d’electricitat, fontaneria i comunicacions del Bages, Berguedà i Moianès

Càritas Arxiprestal de Manresa i el Gremi d’instal·ladors d’electricitat, fontaneria i comunicacions del Bages, Berguedà i Moianès han signat un conveni de col·laboració.
Joan Grau, director de Càritas Manresa i Josep Berral, president del Gremi, han explicat que l’objectiu del conveni és la inserció laboral de persones en situació d’exclusió social, per manca de feina.
El Gremi derivarà a la borsa de treball del programa laboral d’orientació i intermediació de Càritas Manresa les empreses demandants d’un treballador o treballadora.
Càritas Manresa facilitarà al Gremi els currículums dels possibles candidats per tal d’incloure’ls a la seva borsa de treball.
El Gremi informarà Càritas de les formacions en prevenció de riscos laborals, i procurarà reservar places per a persones en situació de demanda d’ocupació.
El Gremi facilitarà als seus socis i sòcies informació de la feina que fa Càritas Manresa, amb la documentació necessària per convidar-los a realitzar donatius o fer-se socis de l’entitat.
El director de Càritas agraeix al president del Gremi  Josep Berral,  al seu director Ferran Soler i a tots els agremiats la possibilitat de  dur a terme aquest conveni de col·laboració en un projecte d’inserció  sociolaboral solidari.

Comparteix.