Càritas de Manresa i el celler Oller del Mas han presentat el “Vi amb cor”, un vi solidari

Aquest dilluns 21 de novembre al Celler de l’Oller del Mas s’ha presentat el Vi amb Cor, solidari amb Càritas Manresa.

Es tracta d’una edició del vi Bernat de la collita del 2019 etiquetat especialment.  El marge de benefici de l’Oller del Mas en aquest cas anirà destinat a Càritas Manresa.

Francesc Margenat, en nom del celler Oller del Mas, ha explicat la voluntat de contribuir als programes socials de Càritas, voluntat que va més enllà d’aquesta iniciativa, ja que estan oberts a la possibilitat d’oferir feina, facilitant la inserció laboral.

Josefina Farrés, directora de Càritas Manresa, ha agraït la col·laboració i generositat del celler Oller del Mas, i ha citat la frase que consta a l’etiqueta “sols podem fer poc, junts podem fer molt”, i ha remarcat que els programes de Càritas creen  oportunitats a persones vulnerables que les necessiten.

Les ampolles d’aquest vi Bernat, edició especial en favor de Càritas, es podran comprar als establiments:

• Botiga de l’Oller del Mas
  • Petit Celler
  • Plus Fresc
  • Setè Cel
  • Supermercats Llobet
  • Supermercats Roges
  • Vinalium Manresa
  • Vins Alsina
  • Vins Tomasa
  • i en restaurants del grup Diesa

Des de Càritas, animem a adquirir aquest vi de la DO Pla de Bages, i també als establiments que encara no n’han fet la comanda, a incorporar-se a adquirir-ne per oferir-lo als seus clients.

En acabar, el Celler Oller del Mas ha ofert un tast del vi a les persones assistents.