Manresa

Càritas celebra el Dia Internacional de Voluntariat, que té lloc el 5 de desembre, amb el llançament d’un manifest en què reconeix i agraeix la tasca dels seus més de 80.000 voluntaris, sense el lliurament dels quals, que “fuig de protagonismes, qualsevol societat és més pobre i té menys horitzó”.

Aquest és el text del Manifest:

Manresa

Aquest divendres s’ha fet la presentació de la Campanya dels Cors solidaris de Càritas, campanya que enguany apadrina la companyia Teatre Mòbil, formada pels actors Atilà Puig i Jordi Girabal que han fet una actuació a la plaça Europa que ha estat seguida per persones vinculades a Càritas, entre altres.

Els cors es poden adquirir a diversos establiments de Manresa, el llistat dels qual trobareu clicant aquí

Manresa

Aquest dilluns 21 de novembre al Celler de l’Oller del Mas s’ha presentat el Vi amb Cor, solidari amb Càritas Manresa.

Es tracta d’una edició del vi Bernat de la collita del 2019 etiquetat especialment. El marge de benefici de l’Oller del Mas en aquest cas anirà destinat a Càritas Manresa.

Francesc Margenat, en nom del celler Oller del Mas, ha explicat la voluntat de contribuir als programes socials de Càritas, voluntat que va més enllà d’aquesta iniciativa ja que estan oberts a la posibilitat d’oferir feina, facilitant la inserció laboral.

Manresa

Amb 14 participants (10 provinents del CIO i 4 de Càritas (en situació administrativa irregular) Càritas està impartint en les seves instal·lacions de la casa Costafreda, aquest darrer quatrimestre, un nou curs de formació en Polivalència agrària.