Trobada d’agraïment als voluntaris

El dijous 8 de juliol a Càritas Anoia Segarra vam fer la trobada d’estiu del voluntariat. Tradicionalment a es feien dos trobades, una per Nadal i l’altre a l’estiu,  degut a la pandèmia la darrera trobada que havíem fet era la del Nadal del 2019.

Trobada de voluntarisTeníem moltes ganes de retrobar-nos, perquè el confinament va fer que un bon nombre de persones voluntàries  deixessin de venir, ja sigui per l’edat, eren persones de risc, o perquè les mesures covid han restringit la presencia de persones en els llocs tancats o per canvis en les activitats o projectes.

Tant la junta com l’equip teníem  molt interès en facilitar la trobada, per poder donar les gracies sobretot a un grup de voluntàries grans que han treballat en el projecte de roba de Càritas, algunes durant més de vint anys, van ser les que van portat a terme els canvis en el lliurament de la roba, son les que van iniciar el projecte de botiga per fer el  lliurament de la roba de forma més digna.

Vam trobar-nos més de 60 persones entre les voluntàries més grans i el voluntariat que ha participat aquest any en les activitats que s’han pogut portar a terme.

Trobada voluntarisMoltes gràcies a tothom i esperem poder anar normalitzant la vida de Càritas tant pel que fa als projectes com a la participació del voluntariat.