La roba a Càritas

LA ROBA A CARITAS

RECOLLIDA DE LA ROBA

Quin productes pots portar a Càritas?

Roba, calçats, aixovar de la llar.

Com fer un lliurament de roba a Càritas?

Es pot portar roba, calçat i aixovar de la llar a:

• Càritas i dipositar-ho en el contenidor situat al c/Roca, 3, a 20 metres de la porta de Càritas (de dilluns a divendres de 9:00h.. a 20:00h , dissabtes i diumenges de 9:00h. a 13:00h.)

Contenidor de roba

RECOLLIDA DE MOBLES I MATERIAL D’INFÀNCIA(llitets, bressols, cotxets,…)

Portar al Banc d’Articles Reutilitzables d’Igualada (c/ Nicolau Tous, 29)

Horari: dimecres de 9:00h. a 12:00h. i divendres de 9:00h. 12.00 i de 17h. a 19h.

(No es recullen electrodomèstics)

No es recullen electrodomèstics.

QUE SE’N FA DE LA ROBA?

Després de ser seleccionada i preparada per la seva reutilització es posa a la venda a la botiga Moda Re de  l’empresa d’inserció Treball Digne de Càritas diocesana de Vic. La botiga vol promoure la sostenibilitat i el consum responsable, sent una peça clau per facilitar la reutilització i la reducció dels residus de roba, A l’hora és un canal per la inserció laboral de persones en situació de vulnerabilitat social, i fa possible el lliurament social de la roba de manera digna.  La botiga de Moda Re vol fer  la tasca de sensibilització cap a l’economia sostenible, social i solidaria tenint cura del medi ambient a través de la recollida i reutilització de la roba.

BOTIGA MODA RE

La botiga de roba reutilitzada de Càritas, “De mà en mà”, ha tancat temporalment per renovar el seu model i fer un salt endavant cap a la professionalització amb la inserció laboral de persones vulnerables. Al mes de març reobrirà les seves portes amb el nom de “Moda Re” i amb dues novetats destacades: els treballadors ja no seran voluntaris sinó persones amb contracte laboral que estaven en risc d’exclusió, i a més haurà ampliat la seva oferta de productes perquè tota la ciutadania hi pugui trobar una gran varietat de peces de roba sostenible.

Llegiu la notícia sencera publicada a la Veu de l’Anoia i a Càritas Diocesana clicant aquí

Propera obertura de la Botiga Moda-Re prevista pel mes de març de 2021