Càritas

Actualitat Cristianisme i Justícia

Els últims anys, les nostres «Reflexions de Cap d’Any» han estat marcades per una sensació d’amenaça permanent: l’auge de l’autoritarisme, la ruptura del contracte social amb un augment de les desigualtats i del malestar d’una part important de la població, o l’impacte d’una pandèmia que si bé ha deixat al descobert molta solidaritat i generositat, també ha revelat les nostres febleses i pors més profundes

Actualitat Capçalera mentoria

El passat dijous 16 de desembre es va fer al patí de Càritas la primera trobada de la Mentoria juvenil de la Conca d’Òdena.
Es van formar set parelles formades per un mentor, un estudiant d’universitat o cicles formatius i un adolescent estudiant de secundària.

Actualitat

El 5 de desembre és el Dia Internacional del Voluntariat, un dia per reconèixer, agrair i celebrar la tasca solidària i generosa que realitzeu milers de persones voluntàries als nostres pobles i ciutats.

Actualitat

Perduts en un seistema de protecció social que no protegeix: ni la salut, ni el dret a un habitatge digne, ni la feina, ni l’accés als serveis socials