Unes 300 persones participen en les visites a Càritas Anoia-Segarra programades per la Festa Major d’Igualada

Prop de 300 persones van participar en les visites que Càritas Anoia-Segarra va programar el 27 d’agost, coincidint amb la Festa Major d’Igualada. L’objectiu d’aquesta activitat era fer un itinerari guiat per l’antic convent de les Germanes Josefines i les instal·lacions de Càritas per donar a conèixer la institució a la ciutadania i promoure la col·laboració dels seus voluntaris.

Aquesta activitat constava de tres parts. En la primera, Joan Farrés va parlar de l’etapa igualadina de la congregació de les Josefines (1886-1971) i les Vedrunes (des del 1971 fins a avui). En la segona part, M. Teresa Miret va comentar l’aspecte arquitectònic i artístic del convent i de la capella. Aquestes explicacions es van fer dins de l’església i, seguidament, els assistents van sortir a l’hort i van visitar la botiga, les aules i els tallers, acompanyats per la directora de Càritas, Montserrat Roca, que va apropar la tasca de Càritas als assistents.

Inicialment s’havien programat dues visites però l’èxit d’assistència va fer que se’n fes una tercera. Càritas Anoia-Segarra valora molt positivament aquesta activitat.

👇
Et convidem a col·laborar amb Càritas (clica aquí)