Un Gest de transparència: Diferents Càritas de la nostra diòcesi es reuneixen per aprovar les memòries d’activitats i econòmiques del 2020 i per debatre nous reptes

Dimecres 26 de maig s’han celebrat les assemblees de les Càritas arxiprestals de Manresa, Igualada i Vic en el decurs de les quals els respectius equips directius han fet balanç de l’acció duta a terme durant aquests mesos marcats per la pandèmia.

També divendres 28 de maig a les 10h, i en format virtual, les 45 Càritas del bisbat estan convocades a l’assemblea anual de Càritas Diocesana. En aquesta assemblea es tractarà, a més de la presentació i aprovació de les memòries esmentades anteriorment, temes de gran importància per l’entitat com són la presentació i aprovació dels eixos i objectius del Pla diocesà 2021-2024 i la presentació i aprovació de la terna per assumir el càrrec de director/a diocesà/na, atès que l’actual director, el Sr. Rufi Cerdan, acaba el seu mandat després de 4 anys de servei.

Més endavant, després de la celebració de la festivitat de Corpus el dia 3 de juny, altres Càritas també tenen previst presentar públicament les seves memòries d’activitats i econòmiques del 2020.

Tots aquests actes responen a la voluntat de fomentar la transparència i la participació per tal de millorar el servei que des de l’entitat es dóna a les persones que es troben en situació de vulnerabilitat, tot incidint i denunciant les causes que la provoquen.