Un concert de l’Orquestra Terrassa 48 a Vic recapta 1.317 euros per ajudar a l’acció de Càritas

L’Orquestra de Cambra Terrassa 48 va tancar a Vic les tres actuacions programades per ajudar l’acció de Càritas, gràcies a un acord amb la fundació PromMusic. Unes 170 persones van participar en el concert que es va fer el dissabte 24 de febrer a la sala d’actes de l’Escorial de Vic. El concert era gratuït amb el sistema de taquilla inversa, on cada espectador aporta allò que estima. En total es van recaptar 1.317 euros que es destinaran als diferents programes de la institució.

La formació, dirigida per Quim Térmens, va presentar el programa «Venim del nord, venim del sud», un programa vibrant i emotiu que és una volta al planeta a través de grans composicions per a orquestra de corda. Es van poder sentir, entre d’altres, peces del noruec Eduard Grieg, del xinès Zhou Long, del nigerià Fella Sowande, del georgià Sulkham Tintsadze o el costa-riqueny Vinicio Bresso. El concert de Vic comptava amb la col·laboració de la Fundació Puig Porret. Aquesta actuació estava prevista pel novembre però es va ajornar.

Els tres concerts realitzats per l’orquestra egarenca a Manlleu, Manresa i Vic han servit per aportar recursos a l’acció de Càritas per valor de 5.106 euros. Als 1.317 euros recaptats a Vic s’hi sumen els 1.200 del concert de Manlleu (24 de setembre) i els 2.589 euros de Manresa (12 de novembre). Càritas va agrair a l’Orquestra Terrassa 48 i a la Fundació PromMusic la seva col·laboració en la lluita contra la pobresa.