Tres persones de Càritas Interparroquial de Torelló participen en un curs ocupacional d’Auxiliar de Cuina

Tres persones provinents de l’espai d’acollida i orientació laboral de la parròquia de Torelló s’han inscrit al curs d’auxiliar de cuina organitzat per Càritas Arxiprestal de Vic i Càritas Diocesana a partir de la proposta de l’equip de voluntaris, els quals també fan el seguiment dels procés dels alumnes al llarg del curs. L’objectiu de la formació és que els participants puguin millorar la seva ocupabilitat per poder incorporar-se al mercat de treball actual.

El curs s’inscriu en el marc del programa d’inserció sociolaboral de la Diòcesi i té una durada de 163 hores, de les quals 80 són pràctiques formatives no laborals a les empreses del territori.