S’ha iniciat la quarta temporada del programa «La veu de Càritas» de Ràdio Estel

El programa «La veu de Càritas» de Ràdio Estel ha iniciat una nova temporada. El programa s’emet cada dilluns de 8 a 9 del vespre, i vol oferir als oients l’actualitat, testimonis i projectes relacionats amb les Càritas de les deu diòcesis catalanes. Presentat per Ignasi Miranda, «La veu de Càritas» inicia la seva quarta temporada volent reflexionar sobre el pensament cristià sobre la caritat, conscienciar la societat sobre aquesta filosofia, compartir experiències i presentar l’acció de Càritas com una única realitat comuna, més enllà dels noms “parroquial”, diocesà” o de comunitat.

L’acció de Càritas Diocesana de Vic també es reflecteix en aquest programa. La primera participació està prevista pel dilluns 17 de setembre. Núria Callís, directora de Càritas Manlleu, serà entrevistada en aquest espai de Ràdio Estel.

Més enllà de poder escoltar «La veu de Càritas» per la Freqüència Modulada (FM) de la ràdio, el programa també es pot escoltar via web (clica aquí). i recuperar els programes via podcast (clica aquí).