Santa Margarida de Montbui

rodadeter

Davant de la crisi social i econòmica actual, les necessitats de les persones han augmentat i davant de la retallada d’ajuts per part de l’administració, des de les nostres parròquies s’ha valorat la importància d’acompanyar aquestes situacions a través de la posada en funcionament de Càritas. Càritas actua en el municipi de Santa Margarida de Montbui, tant el Nucli Urbà com el Nucli Antic, agrupant així les dues parròquies del municipi. L’objectiu amb el que s’inicia Càritas Montbui és el de poder crear un espai d’escolta activa i acompanyament de les persones. L’horari d’atenció serà tots els dimarts de 19h a 20h als locals parroquials de Sant Maure.

Projectes

projectes

Acollida i ajuts
Acollida i atenció social
Espai per acollir i escoltar persones tant temps com sigui necessari, sobre tot tipus de problemes, perquè les persones se sentin ateses i poder treballar així la resposta adient.

Santa Margarida de Montbui
Càritas Santa Margarida de Montbui inicia l’activitat

Durant aquest mes de novembre de 2014, Càritas Parroquial de Santa Margarida de Montbui reprèn la seva activitat després d’un temps de tancament. Des de fa uns mesos s’ha estat treballant per a poder reobrir de nou Càritas. El primer pas va ser la unió de diverses persones i la constitució d’una nova junta voluntària. S’han anat realitzant reunions de treball i aquest mes de novembre, Càritas tornarà a realitzar la seva activitat.