VIII Informe FOESSA sobre exclusió i desenvolupament social a Espanya

El passat 12 de juny Càritas Espanyola  va presentar als mitjans de comunicació  el VIII Informe Foessa sobre Exclusió i Desenvolupament Social a Espanya.

Per elaborar aquest Informe que analitza la realitat posterior a la crisi,  la Fundació ha realizat un exhaustiu treball de camp basat en 11.655 enquestes familiars en 17 comunitats autònomes,  i ha comptat amb la participació de 130 investigadors/res de més de 30 universitats espanyoles i 13 organitzacions d’acció social i d’investigació.

La Fundació FOESSA es va constituir l’any 1965, amb l’impuls de Càritas Espanyola, davant  la necessitat  de conèixer la situació social d’Espanya de forma objectiva i persistent com a alternativa i complement de les polítiques de desenvolupament iniciades en aquells moments.

Trobareu l’informe complet a http://www.caritasbisbatvic.cat/manresa/biblioteca-i-documentacio/