Presentació de l’estudi de Càritas Espanyola “Vulneraciones de derechos laborales en el sector agrícola, la hostelería y los empleos del hogar”

El passat dijous, dia 25 d’octubre, va tenir lloc a Madrid la presentació de l’estudi elaborat per Càritas Espanyola l’any passat en relació amb les vulneracions dels drets laborals en el sector agrícola, la hoteleria, i el treball a la llar.

A la roda de premsa hi va participar: el director de Comunicació de Càritas Espanyola (Paco Cristóbal), Hilde Deams (responsable de l’estudi), Samira El Allali (per parlar de la seva experiència i reflexions com a treballadora de la llar) i Eugenio Zambrano (director financer de la empresa agrícola Berries de los Mimbrales situada a Almonte, Huelva).

L’experiència va ser molt interessant i enriquidora. La Samira treballa actualment, com a integradora social, a la Fundació Tomàs Canet i  està vinculada a la nostra Càritas com a voluntària però, en un primer moment,  havia participat en el programa FITA.  Va fer una exposició de la seva trajectòria, va parlar del treball decent, dels reptes que tenim com a societat en el tema del treball de cures i de la precarització de les treballadores de la llar. També va explicar que Càritas havia estat una segona casa per a ella i que estava molt agraïda de l’acompanyament rebut.

Podeu trobar més informació en la nota de premsa redactada per Càritas Espanyola  clicant aquí

Des de Càritas del mes de novembre també en fa ressò