Inscripció oberta per participar a la 4a Trobada de Càritas Catalunya que es farà el 14 d’abril a Lleida

Lleida acollirà el 14 d’abril de 2018, la quarta edició de la Trobada de Càritas Catalunya. Càritas Diocesana de Vic convida a tots els seus voluntaris i col·laboradors a participar en aquest esdeveniment que tindrà com a lema «El teu compromís millora el món». La inscripció per participar en aquesta diada festiva, de convivència i de coneixement es pot fer en cada una de les diferents Càritas parroquials, interparroquials i arxiprestals.

Càritas Diocesana de Lleida assumeix l’organització d’aquesta trobada que es farà als Camps Elisis de Lleida i inclourà una ponència, una taula rodona, activitats lúdiques i l’eucaristia. Fins ara, les trobades s’han realitzat a Barcelona Girona i Tarragona. En l’edició de l’any passat, la trobada va reunir uns 1900 voluntaris, vinguts de les 10 diòcesis d’arreu de Catalunya.

Consulta tríptic de la trobada (clica aquí)