Duplica la teva solidaritat marcant les dues caselles de l’assignació tributària

Davant la campanya anual de la Renda, Càritas ha iniciat de nou una campanya informativa sota el lema «Algunes persones no donen res. Unes altres només la meitat. MILLOR 2».

L’objectiu és conscienciar de la importància de marcar les dues creuetes a la declaració, tant l’assignació a favor de l’Església catòlica com l’assignació a favor d’altres finalitats d’interès social. Es tracta d’un senzill gest amb el qual, sense cap cost afegit, cada ciutadà pot duplicar la seva solidaritat amb les persones més vulnerables.

Càritas es beneficia de l’import aportat pels declarants a través de les dues opcions que ofereix l’Assignació Tributària. Com a entitat del tercer sector d’acció social, són molts els projectes socials de Càritas per a persones en dificultat social que reben fons a través de la casella de “fins socials”.

Alhora, com a Confederació oficial de les entitats d’acció caritativa i social de l’Església catòlica, Càritas rep també suport financer de les aportacions de l’IRPF procedents de la casella destinada a l’Església catòlica.

Gràcies a aquesta íntima col·laboració, Càritas sosté bona part de la seva densa xarxa de centres i serveis que funcionen a través de les parròquies i diòcesis.

Díptic informatiu