Manresa

En el marc de l’acte de reconeixement a les empreses i entitats que col·laboren amb Càritas Arxiprestal Manresa, vam tenir entre nosaltres a en Ricard Valls Riera, director de la consultoria Zohar, qui amb les seves reflexions sobre els criteris de sostenibilitat del planeta, ens invita a remar junts les persones ( pel benestar social) , les empreses (per reputació i rendibilitat) i el planeta (pel medi ambient.)

Manresa

Càritas Diocesana de Vic se suma als actes de celebració del 7 d’octubre la Jornada Mundial pel Treball Decent. Amb motiu d’aquesta jornada, compartida en l’àmbit global per organitzacions com l’Organització Internacional del Treball (OIT), el moviment sindical mundial i el moviment mundial de treballadors cristians, s’han impulsat accions per divulgar la necessitat de la defensa d’un treball decent. Càritas ha subscrit -conjuntament amb altres organitzacions- un manifest que vol sintetitzar l’esperit de la jornada jornada.