Manresa

El passat dia 6 de juliol va tenir lloc el lliurament dels certificats d’aprofitament a les persones que varen participar en el Curs d’assistent en producció i comercialització de productes hortícoles, que s’ha impartit de l’1 d’abril al 29 de juny 2018 en l’espai productiu que té Càritas Manresa a la casa Costafreda.

Manresa

Avui s’ha tancat la tercera fase del projecte de Masoveria Urbana de Càritas que, amb el suport de l’Ajuntament de Manresa, FORUM i el Comissionat del Centre Històric, ha possibilitat rehabilitar sis habitatges dels quals tres són al Centre Històric (dos al carrer de les Escodines i un a la Baixada del Pòpul), dos al carrer Roger de Flor i un a la Plaça del Sol.

Manresa

El proper dissabte 7 de juliol, tindrà lloc, a la plaça Sant Domènec, la setena edició de la Festa Intercultural de Manresa, que organitza l’Ajuntament de Manresa, i compta amb la col·laboració de la Federació d’associacions de veïns de Manresa; Associació de dones Al Noor de Manresa Comunitat islàmica del Bages; Associació cultural Xinesa; Associació de colombians residents al Bages.

Manresa

Tirania d’un sistema econòmic que té en el centre el Déu Diner i no la Persona (Papa Francesc)

Preguntem-nos des de Càritas: fins quan els ciutadans tolerarem que passin aquestes coses?