L’espectacle “Espurnes en Dansa” recapta 790 euros per a projectes d’infància de Càritas Manresa

L’actuació que el Grup Frisos de l’Associació de Dansa Lliure va oferir el diumenge 10 de març a  Sant Joan de Vilatorrada va aconseguir recaptar 790 euros per a projectes d’infància de Càritas Arxiprestal Manresa. Unes 150 persones van assistir al teatre de Cal Gallifa per veure «Espurnes en Dansa».

«Espurnes en dansa» és un espectacle que va emocionar pels valors elementals que transmet i que posa èmfasi a les flames que mouen el món, a l’amor i a energia interna destructora i creativa a la vegada. Les “espurnes” del moviment es transformen en foc, mar, vent o terra, i desvetllen i fan créixer, ajudant-nos a retrobar el foc vital que tothom porta a dins.

La representació va funcionar amb taquilla inversa. Els espectadors aportaven la quantitat econòmica que ells valoraven al final de l’espectacle. Aquesta representació va ser organitzada per l’Associació Rokpa amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada.