Les reflexions de la directora de Càritas Manlleu, Núria Callís, a «La Veu de Càritas» de Ràdio Estel

El programa «La Veu de Càritas» de Ràdio Estel va recollir aquest dilluns 17 de setembre el testimoni de Núria Callís, actual directora de Càritas Manlleu (Per escolar el programa clica aquí). En aquesta conversa, Callís explica com, amb els anys, ha anat augmentat la seva vinculació amb Càritas, fins a ser-ne la directora, després de jubilar-se de la seva activitat docent. En l’espai radiofònic, Callís reflexiona sobre aspectes com l’acció de Càritas a Manlleu, com potenciar el voluntariat, com comunicar-se amb la mateixa comunitat d’Església i la població o com la institució s’ha d’obrir a la societat. També pensa en veu alta al voltant d’aspectes l’arribada de població nouvinguda, l’acolliment i les desigualtats.

El programa «La Veu de Càritas» s’emet cada dilluns de 8 a 9 del vespre i es pot escoltar en directe per la Freqüència Modulada i Internet. També es pot recuperar, via podcast, al web de Ràdio Estel.