Les diferents Càritas fan les seves assemblees

Càritas Diocesana de Vic i les diferents Càritas que la integren inicien el període d’assemblees. Càritas Arxiprestal de Vic (17 de maig),  Càritas Arxiprestal Manresa (22 de maig) i Càritas Anoia Segarra (31 de maig) faran les diferents trobades d’avaluació i debat de la gestió aquest maig mentre que el juny es farà l’Assemblea Diocesana (2 de juny). Aquesta es farà al Seminari de Vic.

Les diferents assemblees han d’aprovar la memòria d’activitats del 2017, l’informe econòmic i debatre sobre projectes futurs i com anar adaptant l’acció a les noves realitats i el Pla diocesà 2017/2020 que marca els objectius de la institució.

Podeu consultar els espais i horaris de l’assemblea al calendari d’activitats del web (clica aquí)