L’Associació de Voluntaris de “La Caixa” col·labora amb la campanya “Cors solidaris” de Càritas que ja ha engegat els preparatius

Càritas ha iniciat els preparatius d’una nova edició de la campanya «Cors solidaris» que es posa en marxa cada tardor i que s’allarga fins a les festes nadalenques. Aquests cors de xocolata són un regal original i de qualitat la recaptació dels quals serveix per desenvolupar diferents projectes de Càritas. Aquesta setmana, membres de l’Associació de voluntaris de “La Caixa” han col·laborat en la campanya. Dimarts van sumar-se als voluntaris de Càritas Arxiprestal de Vic per etiquetar els «cors» i deixar-los preparats per poder ser distribuïts a parròquies, entitats, empreses, botigues… L’Associació de Voluntaris de “la Caixa” va formar-se l’any 2005. En formem part empleats i jubilats de l’entitat, i també familiars, amics i clients que participen en activitats solidàries.

«Cors solidaris» és una campanya que va iniciar Càritas Arxiprestal de Vic i als quals l’any passat s’hi van sumar Càritas Arxiprestal Anoia i Càritas Arxiprestal Manresa. Els cors són elaborats pel Xocolater de Taradell i se serveixen en bosses confeccionades amb paper reciclat i realitzades per dones ateses per l’entitat. L’objectiu d’aquesta campanya és sensibilitzar la societat sobre les desigualtats i demanar la implicació de la ciutadania.

Els cors solidaris són un petit regal solidari pensat per posar-se a la taula del dinar de Nadal, fer un regal a les amistats, els treballadors d’una empresa o entitat, als proveïdors. Les empreses, organitzacions, organismes… interessats a col·laborar comprant o distribuint «cors solidaris» poden contactar amb l’adreça de correu mtamayo@caritasbv.cat.