Fundació Mil·lenari i Càritas Diocesana de Vic signen un conveni de col·laboració per facilitar la inserció social i laboral

Càritas Diocesana de Vic i Fundació Mil·lenari han signat un conveni de col·laboració que ha de permetre millorar la formació de beneficiaris de l’acció de Càritas i facilitar així la seva inserció social i laboral. El conveni el van signar el passat 9 de gener, el president de la fundació, Miquel Torrents, i la directora de Càritas Diocesana, Adoració Pujadas. Aquest acord contempla que Fundació Mil·lenari pugui oferir algunes places gratuïtes de la seva àmplia oferta de cursos, així com facilitar informació d’ofertes laborals d’aquelles empreses en què imparteix formació.

Per altra banda, Fundació Mil·lenari vol motivar els seus docents i alumnes a col·laborar amb Càritas fent accions de voluntariat i conscienciar-los de la importància social d’aquest tipus de treball en benefici de la societat.

El conveni s’inscriu dins del programa «Empreses amb Cor» de Càritas, el qual promou la implicació de les empreses en realitzar accions de Responsabilitat Social Empresarial per afavorir el benestar social i els valors de solidaritat, justícia, respecte i igualtat, especialment en aquells col·lectius més desafavorits.

Fundació Mil·lenari és una entitat sense ànim de lucre que forma part de la Fundació Antiga Caixa Manlleu i que es dedica fonamentalment a la formació amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament socioeconòmic i cultural del territori.