Èxit de la Jornada de voluntariat i portes obertes de Càritas Manresa

El dissabte 21 d’abril va tenir lloc la Jornada de Voluntariat i Portes Obertes que Càritas Arxiprestal de Manresa va organitzar a la Casa Costafreda, seu del projecte Activa’t a l’hort. Les persones que hi varen assistir: voluntaris, tècnics, amics i familiars, van poder conèixer els diversos projectes que Càritas duu a terme i a continuació, d’una manera més detallada, el projecte Activa’t a l’hort.

El responsable d’aquest projecte d’economia social i solidària, Pau Collado, va explicar que l’objectiu és la formació teòrico-pràctica de les persones que hi participen amb la finalitat d’aconseguir la plena inserció laboral. Juntament amb l’equip es va mostrar l’explotació ecològica i es van donar tota mena d’explicacions sobre les verdures que estan plantades i que es comercialitzen amb la possibilitat de poder-les adquirir allí mateix o per encàrrec. El projecte contempla dues línies més d’activitat: la restauració de murs de pedra seca i la poda d’arbres fruiters.

Posteriorment es va fer una plantada d’arbres i plantes aromàtiques La jornada va acabar amb una paella de verdures de l’hort i unes amanides, sota un sol brillant de primavera.

Càritas Manresa celebra l’èxit de la trobada que va ser una magnífica oportunitat de compartir i fer caliu.