El teu compromís millora el món | Josep Maria Renom és soci de Càritas i destaca la diversitat de projectes que tenen impacte sobre el territori

👇
Et convidem a col·laborar amb Càritas (clica aquí)

Perquè ser soci de Càritas
Som socis perquè ens sentim necessaris els uns als altres. Estem en una societat on cada vegada es fa més evident que no podem anar individualment. Hem de ser empàtics amb aquells que passen per dificultats. Tots podem ser indefensos i cal fer el què sigui per ajudar a superar aquestes situacions.

Percepció de Càritas
La tasca de Càritas es coneix Especialment algunes de les accions. Sí que hi ha determinats grups de persones potser creu que hi ha gent que se n’aprofita dels ajuts de Càritas però els qui coneixem la institució sabem que tot està molt controlat.

Vinculació amb Càritas
Sóc voluntari fent arranjaments en pisos que gestiona Càritas. Allà coneixes situacions de gent vulnerable i prens consciència que un dia tots podem passar per una situació de dificultats. El voluntariat amb Càritas et fa prendre consciència del que tenim, que hi ha gent que passa per problemes i que si sumem és més fàcil que hi hagi gent que superi determinades situacions.