El novè concert solidari recull 836 € per l’acció de Càritas Interparroquial de Torelló

Els concerts nadalencs per ajudar l’acció de Càritas Interparroquial de Torelló són un clàssic nadalenc. La novena edició del concert solidari que es va fer el 4 de gener va aconseguir recaptar 836,06 €. El concert que es va fer l’església de Montserrat una formació musical va interpretar la cantata 155 i 40 de Johann Sebastian Bach, sota la direcció de Maria Mauri, i la simfonia 5 de Franz Schubert, sota la direcció de Jofre Bardolet. El concert era amb entrada gratuïta i es demanava l’aportació d’un donatiu per ajudar les accions de Càritas de Torelló.

Aquest concert, organitzat per Jofre Bardolet i Càritas, és una cita imprescindible. Càritas Interparroquial de Torelló també organitza un altre concert nadalenc. En aquesta ocasió va ser el dissabte 23 de desembre a la mateixa església de Montserrat i va comptar amb l’actuació del Cor d’Homes que va oferir un repertori de peces nadalenques de diferents autors i països.