Diguem PROU a la situació del sensellarisme

Càritas es suma al crit de moltes persones que pateixen aquesta situació d’injustícia, un crit contra una manera de viure que ens mostra passius, indiferents i ignorants del patiment de veïns i veïnes nostres. Homes, dones i infants que tenen rostre i un nom,  no són una dada.

Sentiu-vos convidats a penjar el cartell a la parròquia, fer públic el manifest perquè la gent el pugui conèixer i llegir, durant aquest novembre,  i a tenir-los present en la celebració eucarística del proper diumenge 27 d’Octubre.

Aquestes accions són només un simbolisme per continuar la resta de l’any dient PROU a les situacions d’injustícia i d’exclusió que viuen moltes persones que tenim al nostre costat i que pateixen, perquè les podem conèixer, perquè tenen nom, perquè tenen vida… D’aquesta manera, anem forjant, entre tots, les possibilitats de transformar aquestes realitats i prenem consciència de la injustícia que suposa el sensellarisme.

Podeu accedir al manifest clicant AQUÍ