Càritas edita un tríptic informatiu on sintetitza la seva acció social

Càritas Diocesana de Vic ha publicat un tríptic informatiu que visualitza l’abast i diversitat de la seva acció social. A finals de novembre es va iniciar la campanya amb el lema «Sigues part de la solució contra la pobresa». Entre les moltes accions de la campanya hi ha l’edició d’aquest material informatiu on es mostren tots els aspectes de l’acció de Càritas, per tal de fer arribar el missatge de les àrees on es desenvolupa l’acció de l’entitat i contribuir a canviar la imatge que Càritas és una entitat que únicament “dóna menjar i roba”.

Aquest tríptic s’ha fet arribar a totes les parròquies perquè les persones que visiten les esglésies poguessin llegir-lo i ajudar Càritas en la seva labor fent-se socis de l’entitat.

L’objectiu final és sensibilitzar i ampliar la base de persones sòcies per tal de poder arribar a les necessitats de tantes persones, en una societat amb greus mancances: persones sense feina, sense habitatge, soles, malaltes, immigrades…

Tríptic de l’acció social de Càritas Diocesana de Vic (clica aquí)