Càritas Diocesana s’adhereix al manifest impulsat per l’associació pel refugi “Casa nostra, casa vostra”

L’associació pel refugi “Casa nostra, casa vostra” ha organitzat una recollida de signatures, a la qual Càritas Diocesana s’ha adherit, per fer una crida a les institucions catalanes davant la inacció de l’Estat espanyol i del seu incompliment en el compromís de rebre 18.400 persones en un termini de dos anys. La crida es concreta en quatre punts:

1.- Actuar definitivament davant d’aquesta situació tal i com ho reclama la ciutadania perquè Catalunya sigui terra d’acollida.

2.- Garantir la inclusió i el desenvolupament social digne de les persones migrades a Catalunya.

3.- Defensar el dret a la lliure circulació de les persones.

4.- Treballar per eradicar les causes d’injustícia, violència estructural, guerra i vulneració dels drets humans en origen que són l’arrel dels moviments forçats de població.

I finalment, l’organització anima la ciutadania a mobilitzar-se per tal d’afavorir un canvi d’actitud de les institucions en la “crisi migratòria” que viu la Mediterrània.

Aneu a la web de Casa nostra, casa vostra i llegiu el manifest.