Càritas Diocesana de Vic convida a posar la “X” en les dues caselles de l’Assignació Tributària

Càritas torna a proposar a tots els contribuents el mateix missatge que ha emès en els últims anys davant l’inici de la campanya anual de la Renda, per animar-los a posar la “X” a les dues caselles solidàries de l’Assignació Tributària: la destinada a l’Església catòlica i la d’Activitats d’Interès Social.

Es tracta d’una opció molt senzilla, ja que en marcar ambdues opcions de forma simultània, els ciutadans poden col·laborar alhora, i sense cap cost afegit, amb un 0,7% de la seva base imposable a sostenir l’acció de l’Església i amb un altre 0,7% a recolzar les finalitats socials que desenvolupen Càritas i moltes altres organitzacions que reben fons de l’IRPF per finançar una part de la seva labor solidària.
Càritas, com a entitat del tercer sector d’acció social, rep fons per als seus projectes socials aportats pels contribuents a través de la casella de “Finalitats Socials”. Però, al mateix temps, com a Confederació oficial de les entitats d’acció caritativa i social de l’Església catòlica a Espanya, Càritas rep també suport financer de la Conferència Episcopal, una part del sosteniment de la qual procedeix de les aportacions que es recapten mitjançant la casella destinada a l’Església catòlica. (Descarregueu-vos el díptic clicant AQUÍ)