Càritas Diocesana de Vic celebrarà aquest dissabte 2 de juny la seva assemblea anual ordinària. Enguany es farà al Seminari de Vic i començarà a 2/4 de 10 del matí. L’acte, que estarà presidit pel Sr. Bisbe Mons. Romà Casanova, tindrà per objectius: debatre i aprovar si s’escau, la memòria d’activitats, l’exercici econòmic de 2017 i el pressupost d’aquest exercici i presentar a la nova Secretària General.

Tal com es detalla en la memòria que es posarà a aprovació, l’any 2017 el nombre de persones ateses va ser 4.513. Càritas va poder fer la seva acció gràcies a un total de 1.022 voluntaris.

A més, aprofitant la trobada de totes les Càritas d’arreu de la diòcesi, i tenint present les línies estratègiques del Pla Diocesà 2017-2020, es reflexionarà sobre com es viu el compromís solidari, ajudats pel silenci, la pregària i la comunitat, com un camí de creixement personal que transforma i transforma la societat.

Finalment, recordar que les diferents Càritas del Bisbat de Vic, durant aquests mesos, estan en procés d’assemblea. Entre d’altres s’ha fet l’assemblea de l’Arxiprestal de Vic (clica aquí) i Càritas Arxiprestal de Manresa (clica aquí). Aquest dijous està prevista l’assemblea de Càritas Arxiprestal d’Anoia-Segarra (clica aquí). L’assemblea de Càritas Interparroquial del Ripollès està prevista pel 14 de juny a les 7 de la tarda.