Càritas de Santa Eugènia de Berga difon el comerç just a la Festa dels Tonis

Càritas de Santa Eugènia de Berga ha participat per segon any a la Fira del Comerç de la festa dels Tonis. Aquesta activitat es va fer el diumenge 28 de gener en els actes d’una de les festes més concorregudes d’aquest municipi osonenc. Càritas va disposar d’un punt informatiu on fer difusió dels productes de comerç just i de l’activitat de l’espai Oikia de Vic. A més de vendre productes de comerç just, la paradeta instal·lada també ha servit per donar a conèixer la tasca que realitza aquesta Càritas parroquial i donar-la a conèixer al veïnat.

Oikia és el principal projecte que, en el camp del Comerç Just, està desenvolupant en les diferents Càritas del Bisbat de Vic. Oikia és un espai, situat al carrer de la Ramada de Vic, impulsat per Càritas, el Casal Claret de Vic i l’associació Tapís. Entre els diferents vessants vol ser una gran finestra per conèixer el Comerç Just. A Oikia es pot obtenir informació dels diferents projectes que en aquest àmbit porten a terme les 3 entitats comprar productes i serveis elaborats d’iniciatives de les diferents entitats i productes amb la garantia de ser de Comerç Just.