Anoia-Segarra Família-Escola

A Càritas Anoia-Segarra s’ha iniciat el projecte “Família i Escola , APROPEM-NOS”, l’objectiu del qual és millorar l’èxit escolar i disminuir i evitar les desigualtats que es poden donar a l’escola en relació a les famílies més desafavorides.

Actualitat Millor dues

Càritas torna a proposar a tots els contribuents el mateix missatge que ve llançant en els darrers anys en l’inici de la campanya anual de la Renda, per animar-los a posar la “X” de manera conjunta a les dues caselles solidàries de l’Assignació Tributària: la destinada a l’Església catòlica i la d’Activitats d’Interés Social.

Actualitat

A càrrec de la Banda de Música d’Igualada, dirigida per Concepció Ramió, a benefici de Càrites. Diumenge 7 d’abril, a les 6 de la tarda, al Santuari de la Pietat (Escola Pia)

Actualitat Cosint històries

Caritas Arxiprestal Anoia Segarra desenvolupa des del passat mes d’octubre de 2018 el taller de costura adreçat a un grup dones identificades pel departament d’acollida i acompanyament de l’entitat que tenen majors dificultats per participar en espais comunitaris de la ciutat, establir relacions de veïnatge o per accedir al mercat laboral.

Actualitat

El consell pastoral de l’Anoia Segarra us convida a “Pregar a partir de la vida”
29 de març a ¾ de 7 del vespre a la parròquia de Sant Pere de Jorba