Càritas

Càritas Diocesana de Vic farà el dissabte 1 de febrer a la sala d’actes del Seminari de Vic una assemblea extraordinària. Aquesta sessió, a la que han estat convidades a participar totes les càritas del Bisbat de Vic, es presentaran els estatuts de l’Empresa d’inserció i ha d’aprovar el pressupost per aquest any. L’assemblea està previst que comenci a les 10 del matí, i estarà presidida pel Bisbe de Vic Mons. Romà Casanova.

Càritas

La denúncia de la precarietat laboral i la defensa del treball decent, és una exigència bàsica reflectida en els nostres estatuts de Càritas diocesana, des de les primeres línies, que ens determinen a buscar la promoció humana “difonent l’esperit de la caritat i la justícia social”.