Càritas

Crist ressuscitat indica camins d’esperança. Que la trobada amb Jesús ressuscitat en sigui llum per…

Sant Hilari Sacalm

Càritas Sant Hilari és un dels motors d’un projecte nou que s’ha engegat en aquest municipi de les Guilleries i que vol detectar necessitats en persones de més de 65 anys. Impulsat pel DipSalut, conjuntament amb altres agents, voluntaris de Càritas s’han entrevistat amb persones per conèixer si els manca algun tipus de servei, ajut, suport…i com se’ls pot donar un cop de mà.

Manresa

L’actuació que el Grup Frisos de l’Associació de Dansa Lliure va oferir el diumenge 10 de març a  Sant Joan de Vilatorrada va aconseguir recaptar 790 euros per a projectes d’infància de Càritas Arxiprestal Manresa. Unes 150 persones van assistir al teatre de Cal Gallifa per veure «Espurnes en Dansa». L’espectacle va funcionar amb taquilla inversa.

Càritas

Un centenar de persones voluntàries, professionals i directius de Càritas Diocesana van participar a la jornada «Compartint el viatge amb drets». Aquesta sessió de formació va tenir com a ponents el director del Centre d’Espiritualitat La Cova de Manresa Lluís Magriñà i el tècnic de migracions de Càritas Española Paco Aperador. Els participants van reflexionar entorn de les migracions de persones, les causes i què fa i hauria de fer Càritas.