Càritas

Les Càritas amb seu a Catalunya inicien la campanya de Nadal “Sigues part de la solució contra la pobresa”

Les deu Càritas Diocesanes amb seu a Catalunya han iniciat la campanya “Sigues part de la solució contra la pobresa”. Aquesta és la segona edició d’aquesta iniciativa conjunta que dóna un missatge d’esperança i convida a tothom a ser part de la solució dels problemes que pateixen les persones vulnerables. Els diumenges 16 i 23 de desembre es farà a les parròquies de la diòcesi de Vic la col·lecta de Nadal per ajudar a l’acció de Càritas.

Càritas